Heb jij ervaring met vastgoedadministraties, het opstellen van huurovereenkomsten en servicekostenafrekeningen en wil jij graag aan de slag bij een mooie vastgoed organisatie die landelijk opereert? Ben jij representatief, enthousiast en communicatief sterk? Weet jij zaken strak te regelen en houd jij van aanpakken? Dan ben jij de Financieel Vastgoed Beheerder waar wij naar op zoek zijn!

Wij zijn een vastgoed organisatie met de hoofdlocatie in Echt. Als Financieel Vastgoed Beheerder ben je verantwoordelijk voor het opstellen van huurovereenkomsten en het beheren van de vastgoedadministraties in het daarop toegespitste administratief systeem, de afrekening servicekosten en ad hoc taken. Op termijn heb je de mogelijkheid om andere taken en verantwoordelijkheden binnen het vastgoed op je te nemen. Bij onze vastgoed organisatie kom je te werken in een dynamische omgeving met een hecht team.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Vastgoed administraties beheren en controleren;
  • Opstellen van huurovereenkomsten;
  • Uitvoeren van de maandelijkse huurfacturatie;
  • Verantwoordelijk voor de openstaande debiteurenlijst;
  • Afrekeningen maken van de servicekosten;
  • Ondersteunen bij het voorbereiden van het jaarwerk;
  • Ad hoc taken.

Wie ben jij?

  • Een afgeronde MBO+ of HBO opleiding in de richting financieel en/of vastgoed;
  • Minimaal drie jaar werkervaring;
  • Affiniteit met vastgoed;
  • Ervaring met vastgoed beheer software is een grote pré;
  • Uitstekend in de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Enthousiast, representatief, leergierig en communicatief;
  • Woonachtig in omgeving Limburg / Noord Brabant.

Aanbod

  • Functie voor 32 tot 40 uur met een tijdelijk dienstverband met perspectief naar een vast dienstverband;
  • Een bruto maandsalaris afhankelijk van je werkervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.